Centrum podpory

Zákaznícka sekcia on-line 24/7

Vďaka webovému samoobslužné rozhranie Netventic Account, môžete spravovať všetky svoje služby z jedného miesta, pohodlne a 24 hodín denne. Netventic Account umožňuje zriadiť software a služby, vrátane skúšobných (trial) obdobie, stiahnuteľných verzií a ich licencií atď. Vidíte, ako služby či tarifa využívate, napríklad koľko kapacity na disku Vám zostáva, koľko máte aktívnych administrátorov atď. Medzi ďalšie užitočné veci patrí možnosť pripojenia vlasťou domény (plne automaticky) alebo navýšenie tarifu. Môžete tu tiež sťahovať Vaše faktúry, platiť on-line kartou, alebo podať elektronický požiadavku na podporu.

Prihlásenie do Netventic Account

Zoznámte sa s našou zákazníckou sekcií

Ako začať?

Pripravili sme pre Vás sprievodcu nápovedou našich služieb, ktorý Vám pomôže rýchlo sa zorientovať!

Začínáme!


Zákaznícka podpora naživo

V pracovné dni od 9:00 do 17:00 hod.

Ak potrebujete poradiť s používaním našich služieb či software, neváhajte sa na nás obrátiť.

Kontakty na zákaznícku podporu

GSM: +420 777 967 347
E-mail: support@netventic.com *
Skype: netventic

* Podpora cez e-mail nemôže byť 100% garantovaná, pretože e-mail nemusí byť doručený. Ak chcete mať istotu, použite radšej poslanie elektronickej požiadavky cez Netventic Account.

On-line zdroje

Nápoveda služieb

Postupy a návody pre používanie našich služieb, zákazníckej sekcie Netventic Account a vecí spojených s prevádzkou nášho software.

Dokumentácia Netventic® Learnis®

Kompletná dokumentácia k aplikácii Netventic® Learnis® - výukové videá a playlisty, manuály na stiahnutie v PDF, výkonostné reporty atď.

Zaujali sme Vás?

Radi zodpovieme Vaše otázky.

Telefon: +421 221 201 102